Selamat Datang..

...Selamat Datang ke Blog Ruangan Akram Betta..

Inspirational Wallpapers

Monday, November 7, 2011

Kerana bila kamu pergi,kata-kata itu tidak ada erti buat ku...

Duhai kekasih,
Aku selalu pesan pd hati, utk tidak terlalu dlm mencintaimu..kerana aku takut,jika satu hari nanti kamu sudah tiada di sisiku..pasti aku akan selalu kecewa dan terluka..

Duhai kasih,
Aku selalu pesan pd hati,utk tidak terlalu berharap..kerana jika suatu hari nanti,tiada jodoh pd hubungan cinta kita,pasti aku akan selalu derita..pasti aku akan terasa kehilanganmu..
Kerana aku takut kehilanganmu,pasti keadaan itu membuat aku menangis..pasti akan air mataku tiada henti mengalir..walau mampu sembunyikan kesedihan itu,hatiku pasti akan selalu jua menangis..

Duhai belahan hati,
Cintailah dia secara diam,agar ia semakin manis penuh keindahan setelah pernikahan..Kerana itu menjamin agar hatiku selalu tenang..Andai suatu hari nanti,antara aku dan dia tidak berjanjikn jodoh..Tidak jua aku terus di sakiti dgn mainan rasaku sendiri..

Duhai belahan jiwa,
Bukan tiada cinta..Bukan tiada sayang..Bukan kerana aku takut..Cuma aku berpesan pd hati,agar aku menyintainya secara bersahaja..Kerana jika tiada jodoh antara kami,jiwa dan hati tidaklah begitu parah..

“Ya Allah..Andai telah ditakdirkan dia jodohku,Maka aku terima dia seadanya..Tatkala jodoh kami belum menyapa jagalah hati hati kami dari gundah dan resah,jadikanlah kami pasangan yg beriman,bertakwa serta beramal soleh..Sesungguhnya Ya Allah..Engkau Maha Pencipta..Pemilik Cinta..Nyawa dan Jiwa Kami”..

0 comments:

Post a Comment

Wavy Tail